Nem tudtam átvenni a futártól a csomagom. Mi tévő legyek?

A rendelésedet elsőbbségi küldeményként adjuk fel, így már az azt követő munkanapon a futár megpróbálja kézbesíteni. Ha ekkor nem tudnád átvenni, nem kell aggódnod. Még többször felkeresnek Téged.
MLP házhoszszállítás:
A futár a második munkanapon is megpróbálja kézbesíteni a csomagod. Ha akkor sem sikerülne, értesítőt dob be. Az értesítőn szerepel hol lehet átvenni a csomagot. 
Minden postázandó rendelést a Magyar Posta 10 munkanapig őriz meg a hozzád legközelebb eső postán. A csomagkódra és személyi igazolványodra hivatkozva átveheted a küldeményt. A küldeményed kódját SMS-ben kapod meg, de Nálunk is érdeklődhetsz felőle.
Ha ez idő alatt nem tudtad átvenni, akkor visszaérkezik üzletünkbe. Ahogy visszajött a rendelésed, emailben felvesszük Veled a kapcsolatot. Örömmel segítünk, és kérésedre ismét elküldjük Neked.
Az újbóli feladás költsége MPL szolgáltatás esetén 1390 Ft.
GLS házhozszállítás:
A futár 3 munkanapon keresztül megpróbálja kézbesíteni rendelésed. Több emailt is küld a pontos kiszállítási idővel, egy 3 órás időablakkal. Ha nem jár sikerrel, a pólód visszaérkezik üzletünkbe.
Ahogy visszajött hozzánk, emailben felvesszük Veled a kapcsolatot. Örömmel segítünk, és a kérésedre ismét elküldjük Neked.
Az újbóli feladás költsége GLS szolgáltatás esetén 1990 Ft.
Kérünk, emailben keress Minket az [email protected] címen, ha csomagod átvételénél problémát tapasztalsz!
Telefonos elérhetőségünk pedig:  +36-76-200-249